آگاهی از برند Brand Awareness
آگاهی از برند Brand Awareness
آگاهی از برند بخشی از برند و به معنای آشنایی مصرفکننده با موجودیت و میزان در دسترس بودن محصول است. یعنی مشتری تا چه میزان یک محصول خاص را به یک برند ربط میدهد. به عبارت دیگر بخشی از بازار که آگاهی قبلی از برند دارند.
آگاهی از برند شامل بازشناسی یا شناخت برند و یادآوری برند است. شناخت برند یعنی توانایی مصرفکننده در تأیید یا شناخت آگاهی قبلی از برند وقتی که آن برند خاص را به او نشان دادهشده یا زمانی که درباره آن برند از او سوال میشود. به عبارت دیگر مصرفکننده برندی را که قبلاً دیده یا شنیده بهدرستی تمییز دهد.
https://iranmct.com/%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF
بازاریابی برند ,آگاهی ,شناخت ,مصرفکننده ,brand ,awareness ,برند brand ,brand awareness ,شناخت برند ,آگاهی قبلی ,awareness آگاهی ,برند brand awareness ,brand awareness آگاهی منبع
درباره این سایت